expresni-reklamace
Většina našich zákazníků ví, že spolu s dobrou cenou, dostupností produktů a péči o zákazníka jsme velmi inovativní v poskytovaných službách. To je důvod, proč bychom Vám rádi představili naši novou expres službu:

Express záruční reklamace – vyřešena do 48 hodin

 

PROČ TO DĚLÁME?

Rozhodli jsme se zavést tuto službu, protože náš obchod řídíte vy – naši zákazníci. Naši zákazníci požadují rychlejší vyřízení reklamace než je 30-ti denní reklamační lhůta. Takže toto je odpověď na vaše dotazy týkající se expresních reklamací.  Věříme, že se vám tato služba bude líbit a rádi ji využijete.

 

JAK TO FUNGUJE?

  • Můžete požádat o tuto službu kdykoliv během reklamačního procesu
  • Zkontrolujeme vaše zařízení do 48 hodin po jeho obdržení dle provozních podmínek
  • Poskytneme Vám kredit ve výši 90% ceny výrobku z původní faktury
  • Kredit pak můžete využít v příští objednávce v kterémkoliv e-shopu v rámci skupiny BESTCENA (Bestcena.cz, ocOstrava.cz)
  • Vyměněný produkt má záruku po dobu od data původní objednávky (nejedná se o novou 2- letou záruku). Pro novou plnou záruku, je nutné uhradit poplatek ve výši 10% z nové objednávky

 

SERVISNÍ PODMÍNKY

1. Výrobek musí být dodán v originální krabici s veškerým příslušenstvím

2. Výrobek nesmí jevit jakékoliv známky mechanického poškození

3. Za jakékoliv kosmetické vady (vrypy, škrábance nebo jiné) na těle produktu – Vám bude účtován poplatek ve výši 10% z původní ceny výrobku

4. Škrábance na displeji – bude Vám účtován poplatek ve výši 20% z původní ceny produktu

5. Rozbité/poškozené díly (včetně displeje): plná cena opravy se odečítá z poskytnutého kreditu. Výše této částky se získá na základě informací poskytnutých servisem po zhodnocení nákladů na opravu zařízení.