Mnozí se nás ptají, proč se nám tak daří.  Na to neexistuje univerzální odpověď, ale zkusíme ji dát do několik odrážek a do trochy komentářů :-)

  • za ta léta zkušeností známe dokonale potřeby našich zákazníků
  • orientujeme se na mezinárodních trzích
  • máme funkční procesy a pracujeme mimořádně efektivně
  • namísto velkometrážních drahých prodejen máme jen malé výdejny
  • zaměstnáváme malé množství lidí, avšak profesionály
  • vyvinuli jsme vlastní inovativní postupy a obchodní modely
  • máme pod kontrolou svůj ecommerce a můžeme šít služby na míru
  • prodáváme pouze to zboží, které máme skladem
  • nabízíme spoustu zákaznických benefitů
  • držíme se hesla:” Zákazník vždy na prvním místě”

Zní a čte se Vám to dobře? Je toho, ale mnohem víc o co se s vámi chceme v tomto článku podělit.

Dynamický manažer a jeho tým

Stejně jako jinde, i česká BESTCENA má svého odpovědného manažera, jehož hlavní starostí je Vaše spokojenost. Zná lokální trh a na denní bázi řeší atypické  a individuální potřeby zákazníků. Pokud máte jakýkoliv vážnější problém můžete v rámci otevřené komunikace kdykoliv kontaktovat manažera společnosti.

Výdejna namísto prodejny

Sami sebe se ptáme a kroutíme hlavou nad některými megaprodejnami elektroniky jak si mohou finančně dovolit tak obrovské prostory, když tam často nevidíte ani človíčka? My jsme zvolili jiný postoj a namísto plýtvání na nepotřebné prodejní plochy zřizujeme v Evropě pouze malé výdejny s kvalifikovaným personálem a odpovědným manažerem.